Midnattsol, rett og slett….

Det ble “ellemelle” om Uttakleiv eller Eggum.

Det ble Eggum.

Her kommer en liten filmsnutt fra turen.

Vi møtte sola på Einangen.

Det blir vel ramaskrik om vi kaller det for midnattssol.

Men jeg syns ikke sola skal skjemmes av den grunn.

Her nærmer vi oss Eggum. 

Blåklokker og Midnattsol.

DET er Lofoten det.

Slett ikke vanskelig å bli henført. 

Nå er slett ikke midnattssola en garanti på varme.

Det var min kjære forberedt på.

Ikke så lett å finne gode vinkler for å ta bilde mot sola.

Det er jo en sånn irriterende blå “runding” som forstyrrer.

Det så du vel på filmen ?

Vi holdt oss litt unna de steder det var mest folk.

Lurte oss rundt i gresset, liksom 😀

Vi skal slett ikke klage på været.

Men skodda og skyer er ikke langt unna.

Da sier vi takk for denne gangen.

Kanskje det blir et annet sted neste gang.

 

#eggum #lofoten #visitnordnorge #visitlofoten #midnightsun #midnattssola

8 kommentarer
    1. Nyyydelige bilder fra din kant!!! Når jeg tar mot sola – prøver jeg å få den svartens ringen som alltid kommer – til å plasseres midt i sola – DA blir det ikke slike rundinger/prikker i bildet 🙂 hehehe

      Men du hadde nydelige bilder her altså!

      Om jeg kommer meg til Lofoten – MÅ jeg innom UTTAKLEIV……… Mine barns aner kommer derfra – på farssiden. Og de heter Uttakleiv til etternavn også – mine gutter 😀

      Nyt tiden videre!

      klem

      1. Dæsken… takk for godt tips.. det må jeg prøve 😀 Var på Uttakleiv i fjor.. men blir helt sikkert en tur i år også. 😀 Tusen takk for flott info.. verden er ikke stor gitt <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg