Midt i Norge

 

Avstand kan være så mangt i dette landet vårt…

Det er ikke bare å “putte Norge i Norgesglass”, da skal det langt flere til enn det du kan finne her. 

Ja det ER Norgesglass, til og med på Gardermoen. Kanskje litt “symbolsk” i denne sammenheng. Noe annet er å ha et forhold til avstander.

Nå diskuteres jo avstander til Sykehus Da er jeg glad for at vi bare har 10 mil til det nærmeste – og ikke bor i Finnmark.

Men hadde jeg fått “dytta” alle disse fylkene inn i Nordland, så hadde det blitt tett mellom både det ene og det andre. For plass er det jo, ja sånn arealmessig, mener jeg!

I fjor var jeg på et herlig bloggtreff i Oslo, Utrolig artig å møte andre bloggere som har dette som en hobby. Nå diskuteres et nytt, og det håper jeg er mulig å få til. Her seiler Fredrikstad opp som et aktuelt sted. Det er Solliv som har satt i gang en prosess, du kan ta en tur inn til henne ved å klikke HER

OM man kommer seg dit, er ikke lett å si.. Men nå er jeg i alle fall glad for at jeg ikke bor i Finnmark….. eller i Troms…

🙂

Som kanskje de fleste vet, så bor jeg jo bare i Nordland. Godt man bor midt i landet 😀 Når dato er bestemt så får man se hva som er mulig å få til- Lykke til med forberedelser. 🙂 

11 kommentarer
    1. Herlig innlegg og tusen takk.
      Håper og tror at dette kommer i boks.. Treff blir det. Men hvem det passer for og hvem som kommer er jo en annen sak. Men i mitt hode hadde det vært koselig. Først Fredrikstad og så kanskje buss til Hvalerøyene… Planer vokser..Men veien er lang men dine hoteller her i byen 😀

    2. Leste innlegget i går også, men ville innom nå og si at jeg sjekka om jeg hadde svart riktig på gjetting om snøkunst ..og så at jeg hadde vært flink 🙂 Vi har 1 mil til sykehuset..det skal bygges nytt men tror det blir i nærheten av Drammen det også.. Koselig det bloggtreffet altså. Får se hva det blir med meg og eventuelt treff i Fredrikstad..litt langt for meg selv om jeg bor mye nærmere enn deg, men må uansett ta ting litt på sparket …

      1. Ja det skjer mye på sykehusfronten. På godt og vondt. Det var jo en vurdering om å bygge nytt eller bygge om/ut i Bodø, og de valgte det siste. Jeg har ikke anelse om det klaffer med noe treff i Fredrikstad. Så vi får se hva det blir til 🙂

    3. Ja jeg trodde JEG bodde midt i landet hehehhehe i midtNorge 😀 hehehe men det er jo så forskjellig med disse avstandene.

      Sykehus for meg er innen en times kjøring, og det er ok.

      Ja jeg er også glad jeg ikke bor i Finnmark! Avstander!

      Det hadde vært gøy med bloggtreff da…….. får se hvordan det ligger an med meg når det skjer 🙂

    4. Jeg har hørt det fra så mange, at jeg er heldig, for jeg har kort vei til ALT. Og det er sant.
      Nytt bloggtreff hadde vært kjekt. Jeg har ikke fått lest om det enda. Har hatt noen litt slitne dager, så da får jeg ikke med meg alt. Godt at du skrev om det her, for nå skal jeg inn til Solliv og lese 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg