Mitt liv, mitt “hundgamle” liv..

Hvor selvfokusert er man om man vurderer å blogge om sitt liv ? Et liv som hittil har vart i 71 år.

Blir man Mr Ego da? En ting er i alle fall sikkert. Det fantes ikke mange bloggere på den tida jeg vokste opp. Det fantes knapt nok telefon.

Da måtte man på “Telegrafen/Sentralen” om man skulle sende et telegram eller noe så skummelt som ta/få en telefon.

Det har vært en skremmende utvikling på dette området. “Skrekk &Gru”, og jeg har jo vært borti alle disse apparatene. Gudfader, for en  hundgammel kaill 😀

Jeg har i alle fall begynt å forberede meg på å skriv litt om mitt liv. Jeg kan huske meget godt når dette bildet ble tatt. Det var jo ikke helt vanlig å bli fotografert den gangen heller, og slett ikke å ta bilder.

Nå tar man jo jaggu bilder av seg selv, i alle mulige situasjoner. “Hvem ante det i hine, hårde dager?” Og slett ikke at det kom til å hete “Selfie”!

 

#mittliv #gamledager #selfie #1948 #historie

8 kommentarer
    1. Man kan bli litt selvopptatt med blogg, men så lenge man har evnen til å bry seg om andre også så er vel det bare bra 🙂 Jeg husker begge di telefonene i det andre tlf bildet der .. Du har samme sjarmen som ung og “gammel”.. og spennende om du skriver om livet ditt da.. Hva skulle vi gjort uten selfier, godt verden har gått fremover..hehe..

    2. Hahaha…. nei hvem visste at det kom til å hete selfie…. en gikk da jo heller ikke rundt og tok bilder av seg sjøl….. nærmeste var om en putta ørten venninner sammen i en fotoboks og tok passbilder med alle på en gang… og alle disse tlf kjenner jeg igjen, ja! Gøyalt innlegg! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg