Mitt paradis, i alle fall litt av det…

Jeg har laget noen blogginnlegg fra mitt sted på jorden. Sikkert mange nok etter enkeltes mening. Men det er fritt frem for å lese. Her kommer et lite glimt fra dagen i dag. Skulle det være noen som har lyst å lese mer, så let i arkivet. Jeg legger likevel med et link til et innlegg, litt mer sommerlig enn dette. Om du vil lese det – så klikker du HER

Det flagges i dag, fra flaggstanga på Rådhuset. Men jeg fikk avkreftet at det IKKE var for meg 😀 Det var nok noe mer royalistisk over det, nemlig Ingrid Alexandra. Hun har ennå ikke vært her, men er sikker på hun er hjertelig velkommen, i fotsporene til flere kongelige før henne.

Jeg tok meg en liten runde i snøkovet og knipsa litt… her er et glimt ut mot Skjerstadfjorden, eller mot Nord om du vil. Her er ennå godt med snø, selv om vi har hatt noen mildværsdager med regn.

Det er alltid spennende, når det plutselig skjer noe i butikklokaler som har stått tomme ganske lenge… jeg undres, hva skjer her nå ? For de som ikke er kjent, så er dette mot sør og opp mot vårt flotte og bilfrie sentrum.

Snurrer jeg rundt 180 grader, og tusler ned mot kaia, så åpenbarer dette seg. Ennå en stund til det blir blomster i kassene. Men vi ønskes velkommen uansett, men pass opp for glatta, det er ikke noe særlig med uplanlagt isbading i Januar.

Bilder forteller sitt, men en liten videosnutt er kanskje å foretrekke – den gir i alle fall et annet inntrykk. Klikke du på bildet/pila ovenfor, så får du et lite inntrykk.

 

Ha en vakker dag, der du er – og i ditt vær.  

8 kommentarer
    1. Syns det er veldig artig med innlegg fra der folk bor jeg 🙂 Jammen mer vinter hos dere enn her ..Video gir et litt annet inntrykk enn bilder ja..må snart sette meg inn i hvordan jeg legger det ut på bloggen 🙂 Er noen flagg oppe i Mjøndalen i dag også… Ha en fin dag videre 🤗

      1. Jada, nå snør det som bare det i øyeblikket 😀 Plundra litt før jeg fant ut det med video… må jo bruke youtube, men det finner du ut av, det er jeg brennsikker på 😀

    2. det er vinter hos dere,og koslig med litt hverdagbilder fra sentrumsgatene og kaia,ja det er mange tomme butikklokaler i vår ganske land,spennende når det skjer nye ting i lokala da ja :=) ha en fin dag videre,er omtrent slik været er her også i dag,mangler bare snøen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg