Mitt vakreste sted på jord….

Av ulike grunner, så har det ikke blitt så mye turgåing på oss i vinter. Men i dag, på selveste 1 mars, så måtte vi bare ut en tur. Det var bare så utrolig vakkert.

Et yndet sted, både sommer og vinter. Det er ikke få innlegg jeg har laget med bilder herfra, men jeg håper det tolereres. 

Om du klikker ovenfor, så får du et overblikk over området, mot Øst og Nord, utover fjorden. 

Det glitrer og skin, mellom furu og bjørk. Tenk å ha sånne områder så nært. Man blir både ydmyk og takknemlig. 

Det er ikke alle sommerens aktivitets muligheter, som er like lett å få til i denne årstiden. Men det nærmer seg…. 

Da er det lov til å slå ut med hendene i gleda, og bare nyte alt det vakre…… 

Klikker du ovenfor, så kan du få en liten omvisning i en litt annen retning enn i videoen lenger oppe i innlegget. 

Da var vi kommet rundt, og straks på hjemtur.

Nå kan jeg skryte litt for de mest aktive av mine tur gående bloggvenner. Klikker du på de blå linkene, så kan du besøke de….

SOLLIV – med sin Gåskole, som stadig inspirerer til å gå tur….

UTIFRILUFT – som er en naturkjenner av rang, og naturfotograf…

METTEJOSTEINSDATTER – som sammen med Leia tar oss med inn i den fantastiske vestlandsnaturen…

 

Ha en riktig god søndag, der DU måtte befinne deg.

14 kommentarer
    1. Virkelig vakkert ja, og i strålende fin sol ♥
      Her striregner det i dag, så ikke akkurat den lyseste 1. mars her i gården. Men bare det å vite at vi går mot vår og lysere tider gir stor glede 🙂
      Nyt resten av dagen ♥ Klem

      1. Uffda, håper det letter og lysner 😀 Ha en fin dag du også, en annen dag 😀 Siden klokka har passert midnatt for en stund siden 🙂 Klem <3

    2. Hei på deg!
      Sååå vakkert – nydelige vinterbilder – og her snakker vi vinter rett og slett 🙂 Og tusen takk for linking til min blogg <3

      Ønsker deg en god mandag og god ny uke – så får man håpe at snøen smelter sakte men sikkert 🙂 klem

    3. Så utrolig vakre bilder og fin tur dere hadde. Jeg henger litt etter med å lese…
      Men bedre sent enn aldri… Så snill du er – takk for suveren reklame <3 klem…

    4. Så koselig å bli med dere på tur i vinteren. Vakkert med sol og snø. Ja, jeg så deg på filmen, du var en skygge der nede i hjørnet til høyre!!!!:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg