Nå handler vi lokalt på Elon….

Vi gleder oss når sola står opp over aktivitet og endringer i vårt lille sentrum.

Vi som har levd en stund er vant til navne endringer.

Men vi handler lokalt uansett.

Ikke sant – det gjør vel du også ?

Jeg fikk havari på Musa her i uka.

Som du kan lese om, hvis du klikker HER.

Så jeg var sjeleglad når butikken åpnet på torsdag.

Men dumme meg skulle jo fått med meg en superbillig Smart TV.

Jeg tok bare med meg Musa jeg, og dro hjem glad og lykkelig. 

For det manglet ikke på åpningstilbud i en nyinnredet og flott butikk. 

Her mangler ikke noe som helst.

Men skulle det mangle noe, så er jeg sikker på at det strekkes ut en hjelpende hånd.

Service og assistanse har aldri manglet i denne butikken.

Uansett hva navnet har vært.

Gratulerer og lykke til.

Nå handler vi lokalt på Elon.

Ikke sant ?

#elektronikk #elon #saltdalkommune #lokalt #næringsliv

10 kommentarer
    1. Viktig å bruke nærbutikkene.. På hverdager handler jeg i Mjøndalen..på lørdager blir det i Drammen ! Elon har jeg aldri hørt om før..men ser ut som di har litt av hvert..

      1. Vi prøver så godt vi kan å gjøre det. Har heller ikke hørt om Elon, men er visst en helt ny kjede innen elektronikk og hvitevarer og sånne ting… Det var Power før de skiftet kjede 🙂

    2. Nærbutikkene her i byen er liksom Kiwi… 😀 Men det er ikke så lenge siden det var noen små sjapper som vi støttet i tykt og tynt. Ikke mange småbutikker igjen…

      1. Akkurat 😀 Nei de privateide småbutikkene falt som fluer. Men nå deltok jeg på et webinar på fredag, og fikk herlige opplevelser om hvordan sentra skal planlegges fremover. Det lover godt,, men tar for lang tid å komme inn på alt her 😀

    3. Så godt med elektro butikk i nærheten. Har faktisk aldri hørt om Elon. Her må vi kjøre et stykke for den type butikker. En mus (når en bruker det) som funker er viktigere enn alle gode tilbud, så jeg syns det var smart å bare ta med det du hadde bruk for. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg