Nå har gubben tørna…

Nå går det rett til hel…..

Jeg vet jo , tror jeg da, at alderen ikke er på min side. Men at overgangen  til en glemsomhet uten sidestykke skulle gå SÅ fort – det hadde jeg ikke drømt om!!

I går formiddag så var jeg på et møte, ALTSÅ – det husker jeg! Men når jeg kom hjem så skulle jeg bare innom i litt nødvendig ærende, så skulle jeg avklare med min kjære om vi skulle handle noe. Da var vel klokka ca 12.30. SIden jeg skulle være snar så lot jeg bilen bare stå å gå.

Men det var jo da gubben gikk inn i koma!  Siden det ikke skulle handles noe, så forsvant alle tanker om bilen som gikk. IKKE fikk jeg noe pip fra den i frustrasjon og misnøye!  Klokka ett om natta, når jegvar på tur i senga, så ringer telefonen. Det var en oppmerksom nabo som lurte på om noe var galt, siden bilen sto med fulle lys !!!

Jeg måtte gjøre meg så liten som mulig for å snike meg ut, smyge bilen inn i garasjen, slå av tenninga og snike meg inn igjen! Nesten 12 timer “tomsekjøring” ! Jeg kunne jo kjørt til Lillehammer på den tida… i alle fall nesten ,,, pjuhh,, “Ha barmehjertighet med meg!!!”

TUSEN Takk til snille naboer med omtanke 😀 Ellers hadde bilen enten kjørt bort selv og funnet en snillere eier eller stått der og putra i dag tidlig 😀 

 

32 kommentarer

Siste innlegg