Nå skjer det mye her

Nå lyser det blått her hos meg. Det er BLÅFROST for alle pengene. Kanskje skjebnens ironi at ungene har brukt latex hansker i sine illutstrasjoner i butikkvindue

Når jeg skulle ta meg en tur ned i sentrum i dag, så var veien forbi meg på dette viset. Men hva gjør det når vi har alt dette på gang. Siste nytt kan du finne HER

Da kan det bli en utfordring å gjennomføre dette programmet. Men utrolig artig at flere aktører henger seg på Blåfrostfestivalen, og alt som skal foregå i en svært utvidet Slipen Scene denne helga. Klikk deg inn til deres Facebook side HER.

“Blåfrost Artic Arena” er å finne i Vesterfjæra. Det mest iøynefallende som er kommet på plass i dag, er en tohodet Draug.

Vi får krysse blåfrosne fingre for at dette kunstverket ikke regner bort til i mårra!  Jeg formelig “sklei” nærmere for å ta en titt. En smule fryktinngytende, selv i dagslys!

Her er gjort klart for lassokasting og øksekast. I følge programmet så blir det anledning til å leke “førstekjemper og andrekjemper i ren Farmen stil”.

I dette teltet blir det mat og drikke å få kjøpt mellom slagene!

Salten Laks er jo på banen med Lakserodeo, her for anledningen innendørs. Men i morgen er den på plass i Vesterfjæra. Det skal være Hundekjøring for alle på Flyplassen, men de var ikke ordentlig rigget til når jeg kjørte forbi!

Det er sånn det skal være! Kreativitet skal avle mer kreativitet, her backer den ene opp den andre til fenomenale opplevelser. Hvis du ikke fikk med meg min poesi-honnør til “Blåfrostfolket” som jeg la ut her om dagen, så kan du lese den ved å klikke HER.

Lykke til alle kreative aktører i kulturbygda Saltdal. 

 

#blafrostfestivalen #saltdalkommune #saltenlaks #edelfarm #nothernlights

9 kommentarer
    1. Oi så mye stilig å se på der, draugen 😀 Hva skal du melde deg på? Øksekasting?? 😀 Det skulle stått klatring, da hadde DU vunnet :.-D Hilsen fra Sverige 🙂

    2. Får se i mårra 😀 Har kasta øks før så tenk 😛 Håper du fikk med deg filmen jeg la inn litt etterpå.. den dukka først opp etter at jeg hadde lagt ut innlegget. 🙂 Kos dere i Sverige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg