Nå tar gubben av, nå kommer Mitt Liv….

Jeg har blogget ganske så mye om mitt hjemsted, med ulike vinklinger og fokus. Nå har jeg fått lyst å skrive om mitt eget liv.  Min kjære kommenterte tørt: “Det er det jo bare kjendiser som gjør..”. Men når man er blitt så gammel som meg, så kan man tillate seg litt av hvert!

Her tråkket jeg mye av min barne- og ungdoms tid. Det er ingenting igjen av det du ser på bildet over. Annet enn minner. Og kanskje min fortelling vekker andre sine minner. Vi har mye å være stolte over i historien. Det skal vi være klar over.  Jeg linker inn et innlegg jeg har skrevet før om Gamle Rognan, det finner du HER.

Det var en hyllest til en som tegnet mye minner fra mitt fødested, som dessverre døde alt for tidlig. 

Nå titter sola frem, for første gang, som jeg har sett fra vårt stuevindu.

Da er det flott å mimre litt om sitt liv.

Første kapittel kommer ganske snart, både på bloggen og på fjesboka. 

Har du lyst å lese, så får du lov.

Holdt på å skrive: “Har du vett lar du vær”.

Men det finner du fort ut av når jeg legger ut første kapittel. 

 

10 kommentarer

Siste innlegg