Napoli

I likhet med mange, så har vi holdt oss ganske isolert.

Men når nest eldste barnebarn fyller 18, må man gjøre unntak. 

Særlig når vi hadde vårt eldste barnebarn og to oldebarn på besøk.

Da ble det Fausketur til Napoli.

Det brenner såvisst ikke noe rødt lys for måten vi ble tatt i mot på.

Vi hadde ikke bestilt bord, og vi var 10 stykker.

Med stort og smått. Og gammelt og ungt.

Det ble effektivt ordnet tre bord til oss.

Og vi følte oss fullstendig trygge med alt av smittevern.

Her er mitt valg fra en rikholdig meny.

Jeg kan forsikre at det var ikke mye igjen på planken når jeg var ferdig.

Over er et par glimt fra restauranten.

Jeg kan anbefale stedet på det aller beste.

Her er det også muligheter for take away.

Takk for oss. 

 

#fauske #napoli #restaurant #bursdagsfeiring #service

6 kommentarer
    1. For et flott sted og koselig med slikt selskap da…Maten så utrolig god ut..

      Og du jeg har vært i Napoli i Italia <3 spist pizza der sammen med ungene….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg