Når det kommer overraskende post ,,,,

Det er bare så artig når Postkassa åpenbarer noe som ligner på de gode, gamle brevene som kom i hine, hårde dager.

Og faktisk ER det også… 

Men altså, det var ikke fra “de hine, hårde”, men har hatt en liten rundreise, siden adressen ikke var helt innertier!

Men jaggu trenger Posten å bli satt på noen prøvelser, med de portotakstene de har i dag, så skulle det bare mangle!

Dette brevet kom fullstendig overraskende, og vakte en viss interesse hos min kjære også! Men ikke mindre gledelig og artig når jeg så hvem det kom fra! Den “bloggverden” jeg befinner meg i, og sammen med, slutter ikke å overraske. Det varmer et gammelt hjerte, når unge bloggere bryr seg med en sånn omtanke som dette.

Nå har ikke Elin/Elevele vært veldig aktiv på egen blogg i det siste, men at hun følger med, er det jo ingen tvil om. Om du ikke har besøkt bloggen hennes, så gjør det – men pass deg for dyra! Du finner fantastiske bilder, om du bare scroller litt i arkivet hennes.

Du kommer rett inn om du klikker HER.

Dere får ikke lese hele brevet, så tenk!

Men vi stusset litt da vi leste på den ene siden av det flotte kortet, for der sto nemlig denne teksten…

Hva i alle dager betydde dette ?!?!

Så fant jeg på å ta en titt til i konvolutten, og der lå det faktisk et bilde av min kjære og meg, som faktisk var blitt Magnetisk! Så kreativt artig 😀 Det måtte selvsagt prøves med en gang. “Smokk” sa det, så satt vi som støpte på Kjøleskapsdøra.

Når vi gamlinger blir Helmagnetiske etter nesten 50 års ekteskap, da kan det jo bare gå en vei 😀 

Da passet det godt å henge dette sammen med et annet som ikke akkurat er tatt i går. 

Tusen takk skal du ha Elin! Du er så klart unnskyldt “bilde-tyveriet”!

Dette var gledelig og moro, og vi satte utrolig stor pris på tanken og omtanken. 😀 

16 kommentarer

Siste innlegg