Når Markens grøde bader…

Og vi vasker og vi vasker.

Kan man bli for forsiktig….?

Vi handler bare en gang i uka, da blir det noen poser…

Frukt og grønnsaker vaskes med nennsom hånd og pakkes i nye plastposer.

Man skal ta vare på naturen!

Her har markens grøde fått unnagjort fredagsvasken!

Men hva er dette for noe…?

Huff og huff..

Sånn blir det når Gulrota ser mer velstelt ut en gubben i huset!

Ja, man skal være forsiktig med hva man lover!

Jeg lovte at jeg ikke skulle barberer meg før denne koronakrisa var over…

Men jeg får vel lov å stusse litt…. ?

 

Jeg har jo hatt skjegg i mange år før.

Men det så liksom litt annerledes ut!

Når frukt og grønnsaker blir shina til helga.. så… ?

GOD HELG!

12 kommentarer
    1. He-he, potetene bader ja 😀 Bruker du såpe? 😉 Du skulle aldri lovet det med skjegget, og koronaen. For det kan ta tid altså… Det blir helskjegg. 😀

    2. Åååh det ser godt ut med frukt! Har ikke hatt en frukt i huser på flere måneder. Tror det er lurt å vaske det godt.
      Jeg liker skjegg. Pappa barberte vekk skjegget før en sydenferie da jeg var 6 år og det skulle han ikke gjort for jeg gråt i 14 dager hver gang jeg så ham. Forøvrig barberte han aldri skjegget etter den gangen, heldigvis 😀 Ha en fin lørdagskveld 🙂

      1. Da jeg hadde skjegg når ungene var små.. så barberte jeg det bort en kveld kona var på vakt på sykehjemmet. Ungene hylskreik når jeg kom fra badet….. Kos deg i søndagen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg