Når ord finner make – del 9

Da er jeg kommet fram til nest siste Ordet i Frodith sin siste utfordring. 

I dag er det “HOPPE” som er ordet.

Hvor mange varianter av det kan jeg finne…..

Her er luftens baroner.

Det “Hoppes” på rekke og rad.

Dette opplever vi flere ganger hver sommer rett ved sentrum.

De ser en smule mandig ut.

Men det kan være vinterpelsen.

Sjansen er absolutt tilstede for at der er en “Hoppe” her.

Her “Hoppes” det både for å skyte og for å redde.

Men jeg husker ikke om det ble mål…

Den her vakre valpen gjorde iherdige forsøk på å hoppe opp i fanget mitt. 

Det klatres i  Tufteparken.

Montro om tøffingene har tenkt å “Hoppe” ned?

Da var jeg definitivt ferdig med å hoppe!

Her ser du alle 10 ordene.

Da er det bare “BAK” igjen.

Det kommer senere i dag.

Der vil jeg også lage linker til alle ordene i denne utfordringen. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg