Når pakker er åpnet, blir det film fra dobenken..

Nissegaver under juletreet er slett ikke å forakte. Selv om man har kjøpt den selv og pakket inn.

Vi er ikke de som bytter mobil så ofte. Men i år så var det min Julegave til min kjære. I “kjøpingsøyeblikket” så ble jeg så misunnelig at jeg kjøpte en til meg også. Men du verden – når man har pakket opp og aldri har hatt en Iphone før…. Da begynner moroa…!!

Det er jo så mye nytt som slett ikke “detter på plass” med en gang. Jeg kan garantere at ikke er hver dag jeg sitter på dobenken og tester ut filmkamera på mobilen… som du kan se i videoen ovenfor. 

Uavhengig av sånne tekniske vidundre, som en Iphone, så blir det nattesøvn og Juledagsfrokost for oss to. DET må vi bare ha tid til, og det har vi selvfølgelig. 

Men det var nå ikke det eneste “Tekniske Vidunder” som dukket opp under juletreet vårt. Denne her fikk jeg fra min kjære. Nå blir det visst alvor både med turgåing og sånt… jaja, jeg har helt sikkert ikke vondt av det 😀 

Nå hadde jeg ikke FitBit’en på meg under Ribbe middagen og Riskrem desserten :D, og må bare ærlig innrømme at Nissens stilling fristet noe veldig 😀 

 

Ha en flott og vakker Romjuls tid, hvor du enn er i landet 😀 

10 kommentarer
    1. gratulerer med nye dubeditter,dere får en jobb å lære her hi hi ,iallefall fikk jeg det tidligere i høst da jeg fikk en iphone med ene sønnen min .men har du litt innblikk i slike ting så går det seg til :=) ha en fortsatt fin romjul

    2. Gratulerer med Iphone…det har jeg også..fornøyd med den 🙂 Do er et rolig og lunt sted og teste ut nye duppeditter på..hehe.. Frokosten så både koselig og god ut ..og litt bevegelse er fint for di fleset..komme seg litt ut..og greit å følge med litt på puls og skritt og sånt..så det var jo en fin gave du fikk av din kjære .. God jul videre <3

      1. Tusen takk,, man venner seg vel til det aller meste 😀 Håper dere koser dere,, skal titte innom deg om litt. Akkurat fått kaffegjester avgårde 🙂 Nyt fine dager 🙂 <3

    3. Gratulerer med nye tekniske duppeditter….. det er litt styr det! Her var faktisk Fitbiten på under julemiddagen….. fikk vel ingen særlig uttelling, men….. gode klemmer nordover <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg