Back to the future, på kort og lang sikt :D

Nå fant jeg jaggu den “knotten” hvor tekstvalg og sånt var ! Tusen takk til  Solliv som geileidet en gammel gubbe til rett knott. Klikk på navnet hennes om du vil ta deg en tur til Fredrikstad. Men nå skal jeg ta dere med på en helt annen tur, og til en helt annen årstid. 

Her er det bare å velge retning. Jada, dette er i Skellefteå, hvor vi har vært mange ganger. Men i fjor var faktisk første gangen vi oppdaget dette området inne på Nordanå. En liten link til en infoside – klikk HER

Vi tok turen mot Lanthandelen….

Aha, med fika til og med. Ja det vet dere vel hva betyr?

Men skal noe inn så må noe ut, og her var det skikkelig koselig.

Du verden for en Landhandel, her var det både det ene og det andre å velge i. Bare ta en titt, om du har lyst.

Vi var jo aller mest på jakt etter en kaffetår. Ovnen var det ikke noe å si på, men den var for anledningen omgjort til Kakebord. Her var det ikke problem å få noe lactosefritt til madammen. 

Hmmm.. sitte inne?

Nei, når sola skinner og der herlig, da sitter vi ute…

Og kan heller titte inn om vi vil.

Heldigvis så var det ikke “vårt lodd” å låse etter oss, men greit med “huskelapp” for de med det ansvaret 😀 

Hit kommer vi helt sikkert neste gang vi besøker Skellefteå 😀 Om du har lyst å lese om flere ferieopplevelser fra vakre Skellefteå, så klikk HER – eller HER 

Måtte bare få litt vårfølelse 😀 

#nordanå #skellefteå #ferieopplevelser #silvervagen #utpåturaldrisur #visitskelleftea #visitnorrland

 

14 kommentarer
    1. Herlig så hyggelig å være til hjelp.
      Så flott innlegg.. Der fikk jeg lyst til å ta en tur ja… Og fika 😀🌷ja det vet jeg hva er… Beste som er… Herlig.. Gladhilsen fra SOLLIV 😀🌷MANGE TAKK….

      1. Alltid godt med litt hjelp 😀 Du er jo oftere enn meg over grensa 😀 Tar jo ikke lange tida her da, men må jo et bra stykke inn i Sverige før det er noe særlig til sentrum 🙂

    2. Nå fikk jeg sommerfølelse 😀 Og den landhandelen så virkelig koselig ut 🙂 Jeg vet ikke om jeg noen gang har vært der på stedet, men det ser ut som at det absolutt kunne være en plass å legge turen til 🙂
      Tusen takk for titten 🙂

    3. Kjekt med noen som kan hjelpe med sånne ting 🙂 Ser utrolig idyllisk ut på dette stedet og så koselig med landhandel 🙂 Leste vakre ord om mammaer og minner også <3

    4. For et utrolig koselig sted, og jeg følte jeg ble flyttet flere ti år tilbake i tid 🥰 Takk for turen. Lengselen til vår og sommeren ble sterk nå kjenner jeg 😊

    5. For et trivelig mimreinnlegg, og nå kjenner jeg at jeg gleder meg til sommeren 😀 Nydelige bilder.
      Sverige er et land jeg er glad i, språket også. God kveld til deg 🙂

      1. Hei i kvelden. 🙂 Kanskje det. Går an å kjøre inn i Sverige i bygda vår og rett over til kysten og så sørover, Innlandet også for den del, men da kommer du ikke innom der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg