På Juletur, sjelden sur

For første jul på lenge,  drar vi sørover til eldste sønn & Co på Juletur. 😊

Forsinket ankomst Gardermoen, da legger alt seg på “skeiva” 😊 I alle fall bilder

Men på en luftetur i Nabolaget,så finner vi jo stående lyktestolper også 😁

  1. Men det er tydeligvis værre med busker og trær!  De legger seg langflat når vi kommer 😁

Men de har i alle fall mer snø enn hjemme.  Selv om de graver masse hull i den 🤔

Kanskje det er Nisser som har laget seg gjemmesteder?

Vi får se i morgen hva som skjer 😊 Ha en nydelig kveld og juletid 🎅

5 kommentarer
    1. Kos dere i sør 🙂 Fint her sørpå vet du 😀 Du FÅR hvrtfall bilder på bloggen, ikke dårlig bare det. Og vi skal også være glad vi ble flyttet til NYE blogg.no Ikke alle som blir det.. Nå lukter pinnekjøttet fra underetasjen, litt sen spising her i år pga litt logistikk 😀

    2. Du har da fått de fleste bildene på rett kjøl. 😉 Håper det ordner seg med bilder etter hvert. Jeg strevde også med det i starten, men nå får jeg til det meste av det jeg kunne i “gamleblokka”. Det eneste er dette med videoer – at jeg ikke får til å redigere + at jeg enten må gå på bloglovin’ eller oppsøke folk “Utenfra” for å finne bloggvenner!Det går seg nok tell! Det gjelder å bevare motet og humøret. Rett og slett tåle å gjøre noen bommerter underveis! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg