På kjøretøyet skal storfolk kjennes…

Det var sånn man sa det.

En gang i tiden.

Men uansett, så må kjøretøy ha en viss omsorg.

Nå var det ikke mitt kjøretøy jeg tenkte på.

Bortsett fra “omsorgen” da.

Det var jo nettopp årsaken til at jeg tok turen innom Sullland i Bodø.

Veldig greit å slå seg ned mens man venter på bilen.

Men det var bemerkelsesverdig tomt for nye biler i hallen.

Et Pandemi fenomen ?

Dette var nesten den eneste.

Den sto i en glassmonter.

Antar den ville gledet litt mindre gutter enn meg….

Jeg tok meg en tur rundt i nabolaget, mens jeg ventet.

Der dukket denne flottingen opp…

Ikke langt unna dukket denne opp.

Kanskje ikke helt i Veteranklassen ennå ?

Jeg skal ikke avsløre min manglende kunnskap om biler helt….

Om jeg ikke vet så mye om biler, så har jeg sans for fine motiver.

Det syns jeg absolutt dette kjøretøyet var.

Det dukker selvsagt opp iøynefallende doninger på hjemmebane også.

Men jeg må innrømme at jeg har mer sans for en “bruksdoning” enn dette.

“Smaken&Baken”, er jo et annet uttrykk som er høyst levende.

Snart er vi på tur til Lofoten igjen.

Du kan lese om en annen tur med vår Sharan – klikk HER

Jeg må bare litt tilbake til denne.

Som speiler seg i sin egen glans.

Jeg kunne ikke fri meg fra å mimre litt når jeg så den.

Du kan mimre sammen med med meg.

Om du klikker i bildet/pila over.

Når lastebilen i  “Mormor og de 8 ungene” forsvant.

Men den var grønn,,,

Ikke alt holder seg like vakkert når det blir gammelt.

Eller gjør det det ?

Hva mener du om akkurat det ?

#sulland #finebiler #gammeloggod #minner #eventyr #veteranbiler

10 kommentarer

Siste innlegg