Påskebingo på Sykehjemmet

Da var siste Bingo før Påske avviklet på Saltdal Sykehjem.

De gamle og slitte brettene fordelte nok en gang de små premiene sånn noenlunde rettferdig. Blomsterhuset på Rognan hadde sponset små blomster i potter som ble veldig populære gevinster. Og jeg har tjuvstarta med kaffen 😀 

Kulene er små, og det er gevinstene også. Men vår ambisjon er å ha det litt sosialt koselig en time eller to. Det tror og håper vi at alle opplever.

Det er litt synd at jeg ikke kan vise alle de flotte bingo deltagerne. Men jeg vil ikke legget ut bilder av personer uten en klar tillatelse, og det er ikke like lett på Sykehjemmet. Så jeg allierte meg med denne hanen. Den er malt på Aktivitetsstua for en tid siden. Jeg er ikke sikker på at dette tilbudet eksisterer der lenger.

Vi rydder opp etter oss så godt som vi kan. Oppvaskmaskina tok kvelden for en god stund siden, men vi steamer og setter i skapene etter oss. Så vi håper vår tilstedeværelse ikke skaper irritasjon 😀

Da ønsker vi alle beboere og ansatte på Saltdal Sykehjem en riktig God Påske. Så dukker “Bingogjengen” opp etter  påske 😀 

6 kommentarer
    1. Hyggelig det da, at det er litt forandring på dagene for di som er på sykehjemmet.. Er det du som steller i stand/hjelper til..eller er du bare der som gjest ? Koselige bilder og godt med en kaffe 🙂

      1. Kommunen hadde jo ansatte som skapte aktivitet, men de ressursene ble overført til annet. Da engasjerte jeg meg litt, og noen damer satte i gang også. Så nå er vi to grupper som arrangerer bingo hver uke. Jeg fortsatte med dette etter at mamma døde. Man har tid til å bruke et par timer på det, og det betales gjennom takknemlighet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg