Post It Gerilja på gang ….

Jeg har heldigvis aldri stiftet bekjentskap med noen form for gerilja, inntil i går, på torsdag den 8. august.

Da jeg måtte innom toalettet så sprang jeg rett på den, midt i døra så og si. Tenk å få den beskjeden rett før dobenken: “Du er fin akkurat som du er..” Ja det var slett ikke verst å sitte å tenke på i stunden 😀

Men, seriøst, det er vel få plasser, om noen slike oppmuntrende ord passer bedre, enn på sykehuset. Det understreker bare at det er de små ting, de små oppmerksomheter som betyr mest i det daglige. 

Dele et hjerte for å si det på en annen måte. I ettertid så har jeg funnet ut at dette startet i 2017. I alle fall var det det jeg fant når jeg googlet.  Det kan du lese om HER

Bilder og tekst: Jan E Håkonsen/Dedicat

13 kommentarer

Siste innlegg