Si det med lys… :D

Det kan nok være en smule plagsomt å være på tur med en som plutselig bare MÅ ta et bilde.

Jeg har sagt det før, “bloggeblikket” skjerper fokus på detaljer.

Nå er jeg heldigvis gift med en tålmodig sjel som lar meg holde på.

Men det kan jo hende hun bare har gitt opp.

Gamlingen kan jo finne på verre ting enn å ligge på gulvet på et toalett og fotografere taket.

Som jeg faktisk har gjort.

Men denne gangen er det Lys som står i fokus.

Skjønt det kan også være litt krevende å finne rette vinkel på.

Alle bildene er tatt her i Skellefteå i løpet av de siste par – tre dagene.  

 

I går tidlig la jeg ut et innlegg –

“Si det med blomster”.

Men tror du ikke at jeg glemte en enslig, vakker en. 

Den måtte jo få lov til å bli med inn på bloggen.

Fikk du ikke med deg resten – så finner du de HER.

Fortsatt GOD SOMMER

 

Tekst og bilder: Jan E Håkonsen/Dedicat

10 kommentarer
    1. Nei å bli med på tur med en som finner fine motiver over alt er ikke enkelt. Jeg er jo av den sorten som ser det meste av turen jeg er på igjennom kamera eller mobilen, hihi. Ønsker deg og fruen en fortsatt fin torsdag 🤗

    2. Hihi, kjenner meg igjen – jeg tar jo bilde av ALT mellom himmel og jord! Godt madammen er overbærende…. hihi… Flotte lys-kilder du fant også! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg