Skuler mot toppen, “Here I come…”

Med den nye plattformen til Blogg.no kom “Topplista”, en oversikt over de 100 mest besøkte bloggene i Norge. Det er altså ikke bloggintekta som står i parentes, men antall “besøk” pr døgn.  

Skuler litt forsiktig oppover lista med sløret blikk. Nå tjener jo ikke jeg 1 krone på bloggen min, og ikke har jeg tenkt å gjøre det heller. Kanskje det går litt tregere da? eller…….

..jiippiii, Jeg er på tur oppover, dæsken ta. her må gamlingen trø til….. 

NÅ gjelder det å klatre for livet, mens man er i siget…..

Jaaaaaaaa, her bærer det lukt til toppen. Jøsses, HVA gjør jeg nå ?!?!?!

Her gjelder det å finne seg en plass på toppen, surre seg fast og bli hengende!!!  Gurimalla så spent jeg er….. 😀 😀 😀 

Litt moro må man ha, det er jo bare derfor jeg blogger i det hele tatt 😀 

#topplista #bloggtoppen #toppblogger #bloggingforfun #hobbyblogger #bareformoro

23 kommentarer

Siste innlegg