Snø ute snø inne, ååååå som det snør…

Har du fått vår, eller har du begynt å vente på den?

Det har ikke jeg, i alle fall ikke på lenge.

Fresen er mindre miljøvennlig enn snøen, men det må bare til når det er som det er.  

Her kommer en onsdag morgen her hos meg, i film og bilder.

Jeg og du og vi to, snøfresen er jaggu meg god å ha for en gammel kall 😀

Her er synet som møtte meg i denne fagre morgenstunden, en vanlig onsdag i januar, et særdeles vakkert januarvær. Klikk over om du vil se. 

Ikke så enkelt å filme seg selv og samtidig håndtere en rimelig kraftig fres, men det gikk på et vis. Klikk over om du vil se.

Da var jobben gjort, både i mot- og medvind. Så får vi se hvor lenge det varer. Klikk over om du vil se. 

Hvem er størst, du eller jeg?

Enda går det bra.

Ha en snørik onsdag.

😀

10 kommentarer

Siste innlegg