Surprise on bike…

Som noen kanskje vet, så investerte vi i nye sykler i sommer. 

Vi har ikke overdrevet bruken av de ennå.

Vi prøvde en gang å foreta vår ukentlige handling bare med sykkel.

Det var ikke helt vellykket, selv med sekk på ryggen. 

Vi har bryllupsdag om noen få dager.

49 år for å røpe den hemmeligheten.

Da tenkte jeg, “hvorfor ikke kombinere det nyttige med det sunne.”

Jeg har jo profilert at vi handler lokalt.

Og begge syklene ER handlet lokalt.

Men denne eska måtte jeg hente på pakkeutleveringa på Spar.

Damdidei… det åpenbarer seg…

Antagelig ikke de mest spenstige veskene.

Men de så ganske så greie ut… 

Da var de montert og truer bilens faste rutiner.

NÅ blir det spennende å teste de ut.

Men vi har ennå ikke streifet innom tanken på Norgesferie på sykkel.

Så ikke prøv dere.

Men det kan hende det blir mye mer sykkel enn det har vært.

Bare ikke vinter og snø kommer alt for brått på nå….. 

14 kommentarer
    1. Det var jo smart.. Jeg har en “vanlig”sykkel med kurv..mannen har en elsykkel til å sykle i skogen med..nærbutikken er så nær (50 m kanskje) at dit sykler jeg ikke… Norge rundt hadde vært noe ja..hehe.. Til lykke med 49 år som gifte..men regner med å se innlegg senere om det… <3

      1. Tusen takk.. er sånn korg på madammen sin. Vi får se hva som skjer med om blogg om den dagen 😀 Begynte å lage et i fjor,, men det ligger vel som et utkast et sted………. <3

    2. Så flott! Nå blir det ukeshandel med sykkel skjønner jeg! Får plass til mye i slike sykkelvesker. Hatt det før jeg å. Var en stund jeg ikke hadde bil og da sykla jeg og handlet! Gikk greit det altså!

    3. Så fint. Gratulerer med bryllupsdagen, når den kommer, eller har vært? Stilig med nye sykler da, gratulerer. Vesker MÅ til, for ellers blir det for tungvint. Jeg har ikke elsykkel, men vesker har jeg hatt og slitt ut flere av. Her blir det vel snart el også, for det har jo snart alle andre vi sykler sammen med. Jeg henger jo etter som et gammelt slips!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg