Ungdommens Kulturmønstring.

Ungdommen og satsing på kultur er svært viktig. Et ledd i dette er UKM som arrangeres over hele landet. Jeg la nettopp ut et innlegg om fylkesmønstringen for Nordland, som skal arrangeres på mitt hjemsted. Kulturkommunen Saltdal.

Men det dukket aldri opp på forsida, selv om det er totalt blottet for sponsing/reklame. Men kanskje det hjelper med å gjøre det på denne måten? For å komme rett til innlegget, så kan du klikke HER

Lykke til med UKM arrangementer over hele NORGE.

 

2 kommentarer
    1. Smart – jeg tror de fleste av mine kommer på forsida, men det tar laaaang tid før de kommer på bloglovin…. og inn på topplista kommer jeg ALDRI…. såååå…..
      Men UKM er viktig og morsom for alle involverte over hele landet – de fortjener all god “reklame”! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg