Værguder, ingen over ingen ved siden, eller ?

Det er vått og grått, og slett ikke flott!

Når værguder sløser og regnet det øser. 

Her nytter det ikke med det som ble strødd i går, for å si det sånn. Jeg kan jo driste meg til å bruke dette som unnskyldning for å avvente Gåskolen til Solliv – selv om jeg vet at den neppe blir godtatt 😀 Klikk deg inn til henne og se selv – klikk HER 

Klok av erfaring, så har man bunkret så det holder! Og det er mer på lur et annet sted.  Den leca grusen har den fordelene at den er lett som bare det.

Som vanlig, en evig kamp mot værgudene. Det varer i alle fall noen timer! Så får vi se hva de finner på til sitt forsvar. Angrep er anerkjent som det beste forsvar. Det vet ei fra Vestlandet veldig godt – bare klikk deg inn til Mette og les og se – klikk HER. Her spiller Værgudene fallitt både for dyr og menneske. 

Både vedstabel og snøfresen i garasjen undrer seg stort over hva som foregår utendørs. De føler seg jo fullstendig forlatt. 

Nå har jeg jo ikke turd å fortelle om denne investeringen som madammen gjorde rett før jul. Så mine kjære Værguder, vi er beredt! SÅ vet dere det 😀 

8 kommentarer
    1. Åh sjå der ja…………. det er slik det fyker av seg hos dere………….. glattholka og strødde veier…………….. Ja vi sliper akkurat det for tiden her – hvor det blåser på kryss og tvers med storm i kasta 😀 Tusen takk for link til meg i dag! Håper du har det bra, Jan Erling. Gode tanker til dere begge <3 klem

    2. Her har det vært snøsmelting, men ingen holke 🙂 Deilig. Jeg klarte en tur på 5 km i dag, er vel på bedringens vei i alle fall 🙂 Masse turklær har jeg jo heldigvis. Godt kledd for å si det sånn. Etterpå ble det takeaway og litt serier her nå på boksen 🙂

    3. å kjære vene ,så masse is ,ja da er det godt å ha rikelig med strø,her er det reine våren temperaturmessig,i går paserte vi 11+ nå er det 7.7 + og slik har vi hatt det i mange dager,,nesten så en kunne spadd i jorda om det var behov for det,men det regner og blåser i dag,så surt blir det uansett gode temperaturer.
      Varmepumpe er gode greier,men jammen er det godt med litt ved i tillegg på dei kaldeste dagene ,så veden blir nok brukt innen våren overtar :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg