Velferdsteknologi på Tusenhjemmet…

Kjempehyggelig å få invitasjon fra Bodø Pensjonistforrening.

På onsdag var jeg og holdt et foredrag om Velferdsteknologi.

Dessverre glemte jeg å spørre om å ta bilde av forsamlingen.

Men du verden for en flott gjeng, med et herlig engasjement.

Det ble ikke bare et foredrag, men en kjempeflott dialog.

Jeg tror det var nærmere 30 engasjerte pensjonister til stede.

Det var første gangen jeg var innom Tusenhjemmet.

Det jeg rakk å se, var veldig bra.

Jeg fant veien, og man føler seg velkommen, når man støter på sånne skilt. 

Her har jeg rigget meg til og er klar.

Innrømmer at det kribler litt.

Det er mye kabler og kontakter som skal fungere.

Men det gikk bra.

Jeg tror de aller fleste satte pris på mitt lille bidrag. 

Her ble det en liten “Vindu-selfie” med kontaktinformasjon til Tusenhjemmet.

https://vimeo.com/519089262

* Klikk på linken over og lær om teknologiambassadører*

Bodø er et av flere steder i Nordland som mangler Teknologiambassadører.

Jeg håper min oppfordring gjør noe med det.

Pensjonistforbundet er på hugget – så hiv deg med!

God Påske.

 

Tekst og bilder: Jan E Håkonsen/Dedicat

16 kommentarer
    1. Så du er i farta Jan. Ja informasjon og opplysning må til. Når folk blir klar over hva som finnes så har de mulighet for å kunne si til sin kommune og kommunestyre at slik vil vi også ha det.
      Og når en bydel i Oslo sier at for hver som bruker gps. så sparer bydelen 850.000 i året.
      Dette ligger ute på nettet. Det hørtes ut som et svimlende tall.

      1. Tusen takk min engasjerte venn:) Ja det er mange meninger om det aller meste, ikke minst det som du og jeg har fokus på. Men det ble et voldsomt flott engasjement i Bodø, kjempe artig, rett og slett. God Påske til deg 🙂

    2. Tusenhjemmet, for et fantastisk navn 😀 Og jeg tenker nok du klarte å engasjere stort. Og det er jo viktige ting.
      Og så er det godt å komme seg ut litt og føle at man bidrar med noe.
      Ha en herlig flott palmesøndag ♥ Klem

      1. Takker og bukker 🙂 Det skjerper ganske så mye å takke ja til noe sånt, men det tror jeg ikke en gammel skrott har vondt av 😀 God Påske til deg 🙂

      1. Tusen takk for gode ord. Innrømmer at det gjorde godt å kjenne på den følelsen. Ekstra spennende siden jeg skulle teste ut en av eksamensoppgavene mine… 😀 Riktig god påske til dere 🙂 Klem

    3. Tusenhjemmet har et rom for mange vil jeg tro….glede å se dette!
      Godt med gode foredragsholdere tenker jeg…slike som deg, som har kunnskap og evner!
      God Påske, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg