Vi drar mot sola….

Ut på tur blir det i alle fall.

Tre hele uker i Lofoten. 

Sånn så himmelen ut på fredagskvelden.

Like før jeg fant senga.

Veldig lovende.

Og sånn ser det ut inne noen dager før vi drar til Lofoten.

Vi har gått helt over til å pakke i plastkasser. 

Greit å pakke litt etterhvert.

Bare det at det blir mye etterhvert.

Plass har vi.

Ulempa er da at vi pakker mye mer enn vi trenger.

Men det går bra.

Jada, her er litt av hvert.

Sånn er det bare…. 

Da var det bare resten igjen.

Her kan vi dra over og dekke til.

Og skalke luka.

 

Ha en flott sommer der du er og skal. 

10 kommentarer
      1. Tusen takk,, sikker på at dere har det knall der dere er 😀 Snakker faktisk om å trappe ned å dra hit.. så får se hva tiden bringer 😀 Klem <3

    1. Her er det orden og system. Smart å pakke plastkasser. Da ser en jo hva som er inni og det er lett å finne fram. Jeg har mange sånne. De har vært kjekke når jeg har vært så mye på flyttefot som jeg har de siste åra. Riktig god tur til Lofoten!😊😊😊

      1. Ja det er helt sikkert, nå pakker vi alt i kasser. I alle fall når vi skal på en sånn tur 😀 Til flytting må de være perfekt 🙂 Takk for gode tanker og nyt helga 🙂

      1. Tusen takk,, kommet i orden og fått i oss mat… så nå er det bare å ta det med ro. Ikke den store varmen.. men stille og opphold i alle fall. 😀 Nyt ferie på alle måter 🙂 Klem

    2. Ikke dumt å pakke slik, i plastkasser 🙂 System i pakkingen kan jeg like 😀
      God tur til Lofoten!
      Dere er heldige – og jeg håper fortsatt at neste år blir det året jeg får vende ansiktet mot nord – så langt nord det lar seg gjøre liksom 🙂

      God ferie!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg