Why,,,

Ja nå skal ikke jeg ikke ta stilling til verken for eller i mot klær av noe slag. Men dette ble liksom et skikkelig utropstegn bak det jeg skulle skrive om.

Jeg skulle bare spørre “Hvorfor” ? Hvorfor handler vi så mye andre steder og på nett, når vi meget vel kan handle lokalt. 

Jeg fikk bare lyst å fremheve LOKAL handel, og denne gangen “Manufakturen”. Et helt greit navn, hvor det ikke er tvil om ha det er som selges her. 

 

I samme etasje finnes Oasen, et yndet sted for både mat og kaffe. Her er dagens meny. Ja de har mere å by på selvsagt. Men nå skulle ikke jeg innom der i dag. 

Madammen skulle ha seg nye sko, siden vi skal kjøre sørover i konfirmasjon. Hva gjør jeg da? Joda, tusler rundt for å finne noen motiver.

Heldigvis så så ikke min putegale kjære denne puta! “Say no more….”

Men det ble en ny kjole i tillegg til sko som hun også fant seg. Den er ikke synlig på dette bildet.

Siden kjolen allerede er pakket ned i kofferten, så må jeg “låne” meg en reiseklar modell i butikken.

Da snur vi oss i trappa og takker for handelen, til en alltid blid og hjelpsom betjening. ‘

 

#oasen #manufakturen #rognan #lokalhandel

6 kommentarer
    1. Ja, det er sant det med netthandelen, men jeg må innrømme at jeg synder en del. Samtidig er jeg jo klar over at det kan ende med at det blir stadig færre butikker og muligheter for å prøve klærne. Bra Madammen ikke så puta da, for dere har antagelig puter så det holder likevel! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg