Jeg fant, jeg fant, faktisk masse Lofotnatur.

Nå gikk jeg gjennom arkivet, og fant et innlegg fra 2015 som hadde blitt liggende som kladd, og ikke lagt ut. Deler det nå, selv om jeg er litt usikker på hvor alle er tatt, så korriger meg gjerne om du er kjent. 

Dette er jeg ganske sikker på er tatt fra Leirvika i Lofoten og mot øst, Vestfjorden og fastlandet .

Dette, og de neste bildene er nok tatt på Unstad, i et litt mindre hyggelig sommervær. 

Naturens krefter polerer stein og fjell. Forandringen er ikke merkbare på kort tid, men de er der. 

Det særegne med Unstad er jo bølgene. De skal liksom være der, og stedet er jo kjent for det i surfer miljøet over hele verden. 

Jepp, dette er i alle fall tatt fra Einangen og ned mot Sennesvika. Ikke så verst vær på denne dagen 🙂 

Dette og det neste er nok tatt i samme området. Det kryr ikke akkurat av verken sauer eller lofotlam når jeg knipset disse bildene. Kan hende de stakk av når de så meg 😀

Men det er hus med folk i rundt om her også……

Dette bildet er tatt fra vinduet til han Nils på Ure, onkel til min kjære. Om du ikke har lest det innlegget jeg lagde om han i fjor, med hans tillatelse, så bør du gjøre det. Du finner det ved å klikke HER

Det ble noen tilfeldig sammensatte bilder. Men nå skal vi være her i trakten i en uke i sommer også, så jeg tenker det skal bli mer etter hvert. 🙂 Dette er tatt på Ure Camping, Bekkvollen der vi holder til. 

Copyright: Alle bilder Jan Håkonsen

5 kommentarer
    1. Flotte og magiske bilder 😊 Vannet er mektig, og det er flott å se hvordan en sten kan bli helt rund… Jeg fant en gang en helt rund håndstor sten i Hallingdalselva, som jeg tok med hjem. Den er utrolig flott å se på 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg