Jiippiii..

“Så.så,, ro deg ned gamle mann…” .. Snakker litt til meg selv. 😀 Nå har ikke jeg noen som helst ambisjoner om å bli noen toppblogger, og ikke tjener jeg en krone på det heller. Men jeg må jo innrømme at det ER litt moro når et innlegg slår til.


Neida, ikke helt til topps da, der jeg er registrert som blogger. Til det er det nok noen fysiske utfordringer som jeg ikke har tenkt å gjøre noe med 🙂


Det er jo spesielt artig når innlegget handler om min gamle og kjære arbeidsplass, og det sosiale vi pensjonister har sammen hver tirsdag og hver uke året rundt. Om du ikke har lest innlegget, så se HER


Jada,, jeg er straks ferdig med å skryte.. jeg måtte bare ta med denne statistikken..


Sånn,, da kan man klatre ned fra seierspallen og oppføre seg som folk.. leeerr. Moro så lenge det varer. Ha en vakker dag rundt om i landet :).

18 kommentarer
    1. Heeei!! 😀 SÅ gøy da Jan! 🙂 Artig å få så mange lesere. 🙂 Du fortjener virkelig all heder og ære! <3 Du har jo en superfin blogg! Klem.

    2. Så kjekt å se altså 😀 Og jooooo….det er lov å skryte….så det gjør du helt rett i, i mine øyne i alle fall 😀 Jeg ser også det, at det er kjekt de gangene det blir en del ekstra lesere. Selv om ikke jeg heller tjener noe på dette. Men så har jeg jo egentlig tjent ganske mye da, på å blogge. For jeg har fått mange nye og gode venner. Og det er en større rikdom enn gods og penger 🙂

    3. Haha,. Du er jo helt topp, -toppblogger. Kjempeartig. Særlig når det handler om noe man brenner for. 🙂 Nå har du vel fått blod på tann…. det blir nokk flere fjelltopper på statistikken din. 🙂
      Ha en flott dag. 🙂

    4. Tone: Leer,, du la kanskje merke til at jeg lå på 59 plass for Alle i Norge.. og du på 60. plass.. Så her er flere fjelltopper inne her 😛 Nyt dagen 🙂

    5. Eva: Det er så veldig sant 🙂 Jeg har jo fått skrevet og lagt ut ganske mange dikt her.. og nå kommer de i bokform.. så jeg håper i alle fall og dekke kostnadene 😛

    6. ..hehe..ja nå håper jeg du har fått bakkekontakt igjen :)) Ja selv om ikke lesertallet er det viktigste…er det helt klart gøy når man kommer litt opp på lista innimellom….vel fortjent :)))

    7. Åh så morsomt da! Kjenner godt til den følelsen når ett innlegg går rett til værs! Det er herlig å kjenne at det man skriver blir godt tatt imot.. Nyt det! Du er en god skribent og veldig godt å ordlegge deg. 🙂 Ha en flott kveld videre!

    8. så koselig da å få så mange lesere. Artig!
      Takk forresten for besøket og gratulasjonen. det varmer. godt å bli kjent med mange fine blogger:)

    9. joy: Smiler.. er man venn med herlige Frodith så dukker det stadig opp ting som får en masse bloggere til å skape et fellesskap:) og jeg prøver å følge noen blogger.. men er ikke like lett alltid å rekker over å kommentere å lese 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg