At man aldri lærer…

Vi har jo hatt paviljong på terrassen i mange år.  Normalt så demonterer jeg vegger og tak på høsten. Men i fjor høst så fant vi ut at det var kjekt og lagre litt forskjellig under taket, og demonterte bare veggene. Vi kunne jo alltids ta taket senere….

 

Men så hender det jo at man reiser bort et par dager. Da ser værgudene sitt snitt til å trø til, med masse snø og så regn om hverandre. Så dette var synet som møtte oss. Ja, i tillegg masse våt snø da, jeg var litt for forb..  til å huske på å ta bilde da 😛 

Elendigheta har jo hengt på “halvatten” siden da. Bare “sånn tilpass” tenkte jeg. Faren er jo overhengende for at jeg blir beskyldt for å være glemsom. For jeg hadde jo en annen skrekkens opplevelse til i vinter, som kunne gått riktig galt. Det kan du lese om ved å klikke HER

Nå er det bare å få dette avgårde på fyllinga, og glemme det så fort som mulig 😀 

 

4 kommentarer
    1. Av erfaringer blir man rik 😉
      Joda, har gjort mine fadeser jeg også uten å tenke over naturens krefter. Det har kostet litt, for å si det pent 😉
      Leit dette uansett. Skjønner god at du glemte å ta bilde. Men tipper at synet bevares for ditt indre blikk i mange mange år likevel.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg