Att og fram er like langt, nesten..

Egentlig burde det være like langt – “Att & Fram”, men det kjennes ikke helt sånn. Men i alle fall så ble det bråstopp og kansellering av operasjonen. Så den “Forunderlige Reisen” fikk en bråstopp. Du kan lese begynnelsen HER. 

Heldigvis så ble jeg ikke Returnert helt hjem, bare midlertidig omplassert, til Pasienthotellet. Jeg måtte få en smule utløp for en frustrasjon, og den kom før jeg fikk flytta meg ut av senga:

Mens snyen han lava,
Jeg lå der å kava,
Å lengta fortvilt etter mannen med kniv.
Jeg var stukket og tappa,
Og skrotten var vaska,
Ja til og med “Shava” fra halsen til liv.
Men da kom det melding,
Nå kan du ta telling,
For nå må vi utsette alt det vi kan!
Så pakk bare sammen,
Ta med deg madammen.
Flytt til hotellet så fort som du kan!

 

Da var det bare å pakke sammen, og suge til seg gleden av ikke å bli hjemsendt i alle fall. Da var det bare å finne tidsfordriv et par dager til fredags morgen, da jeg angivelig skulle være på Menyen til Operasjonssalen i 8 etasje

Forsøket på å investere kr 100,- i en gevinst på kr 1.000.000,- forliste elegant. Men jeg fikk da skrapet en god del lodd og fikk stiftet et visst bekjentskap med jenta bak disken, når jeg var å byttet inn små gevinstene inn i nye lodd. 

Jeg var sterkt fristet til å spille “Happy-NotHappy” spillet på denne saken utenfor resepsjonen på Pasienthotellet, men tok ikke sjansen på det. Tok ikke sjansen på å bli kastet ut derfra også 😀

Det var risikofritt å titte ut av vinduene, mens tida gikk….. 

14 kommentarer
    1. Veldig kjedelig med venting og utsetting i en slik “situasjon”du er i..men man får ikke gjort så mye med det.. Litt småsysler som loddskraping og små fortellinger på rim kan jo hjelpe litt på å få tida til å gå.. Fint og artig det verset..selv om innholdet jo er alvorlig nok.. Stor klem til deg fra Mjøndalen <3 (Ps..ser ikke innlegget på forsiden nei..)

    2. Kjedelig at operasjon ble utsatt. Håper virkelig det blir fort da. Greit å slippe å dra hjem ihvertfall. Artig dikt i for å få utløp for frustrasjon. Må vel være den beste måten å få den ut på 😀 Ønsker for dere gode dager oppi alt dette. Klem

    3. Kjedelig når planene blir utsatt slik, men greit å få ut frustrasjon, spesielt når det fører til et dikt. Og så har du kunnet bli rik også, om loddene som hadde vært andre (det riktige). Du må ha lykke til med det du skal til med.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg