Bloggvenner er også gode venner…

Det er nesten sånn at det føles godt å litt kræsj i helsa, når omtanken og godheten strømmer på fra nære og kjære. Men jeg mener det ikke sånn da. De aller fleste har nok litt variert syn på “Bloggverden”, men der finnes faktisk mange fine vennskap. Jeg har skrevet litt om min “Helsekræsj”, det siste om PET-CT røntgen la jeg ut i dag, det kan du lese om du klikker HER

I dag dumpet dette brevet nedi postkassa. Veldig spennende og ikke minst uventa!

Men jeg skjønte fort hvem avsender var, når jeg så bak på konvulutten. Du kan besøke en herlig blogger ved navn Solliv, om du klikker HER

Det var ikke noe brev jo, det var en pakke og kort. Spennende 😀 

Så herlig og rørende 😀 Tusen takk Solveig/Solliv for alle hjerter og alle gode ord, det setter både jeg og min kjære utrolig stor pris på 😀 

“Finn en kvist å heng dem på”, i farta så fant jeg en avblomstra Orkide, og hengte på 😀 Det ble ikke så verst. Enda en gang, hjertelig tusen takk 😀 

18 kommentarer

Siste innlegg