Det braker laus igjen

I følge værprofeter så har bare uværet fra de siste døgn kun hatt en liten pause. Nå braker det laus igjen med minst 40 sekundmeter vind. 🙂

Jeg rakk jo ikke (,,nedprioriterte….) demonteringa av mitt skamferte drivhus i høst, så faren for at flere plater skal ta turen ut på ville veier er jo overhengende. Så det er bare å labbe ut og prøve å ta en titt.

Vurderte presenning men fant ut at det bare ville bli verre. Så surra rundt tau og håper det holder. Fjorårets stormer har jo sørga for skikkelig gjennomtrekk. Har jo skrevet enormt mye om drivhuset mitt gjennom alle år på bloggen. Siste er vel HER

#drivhus #uvær #storm

 

12 kommentarer
    1. Oj ! Best å feste setebeltene…hehe.. Ikke mye vind her, men veldig grått skydekke nå.. Håper det ikke blir så ille som venta hos dere da :)) Og drivhuset syns jeg at jeg kjenner godt..så bra du tar vare på det som best du kan :))

      1. Det er jo ikke så mye igjen av drivhuset så til våren havner det nok på ”søpla” 😀 Men greit å holde det på egen tomt så det ikke flyr rundt i nabolaget 😀

    2. Her er det vår.
      Men jeg tar den ikke som en selvfølge, for februar/mars er lunefull her nede i sør. Kan plutselig komme en halvmeter av det ekle, hvite stoffet igjen. Er vi heldige, blir det bare bittelitt snø som smelter kjapt. Er vi svinheldige, niks mer snø nå. Vind tør jeg ikke si noe om…det er kyststrøk her også rett som det er.

    3. Uff da. Tjore fast det du kan… Ikke artig med slike kast. Hold dere inne og pass på og ha stearins lys og fyrstikker i nærheten.. Og kok opp varmt vann og Helle på kanne… Vet aldri om strømmen blir borte.

    4. Er nå ganske så godt forberedt. Strøm og nett har vært borte enkelte steder her i Salten siden i går, men her har vi ikke merka noe. 🙂 Så vi får håpe det beste 😀 Takk for omtanken 😀

    5. HUff altså………………… :-/ jeg liker ikke den vinden …………… :-/ det blåste her også i går kveld – skikkelige rykker. Men den vinden der er skummel altså.
      Håper det går bra og at ingen ting blir ødelagt!

      Ønsker deg en god lørdag og håper det fyker fort over!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg