Det er ikke størrelsen det kommer an på….

Det spirer og gror i kasser og jord.

Plassen som trengs er slett ikke stor.

Uansett hva du tenker og tror. 

 

Om ikke frosten kommer, så kan vi høste noen gulrøtter til Jul 😀 

  

Noen rader med poteter ble det også.

Du kan forresten se  “Sette-innlegget” om du klikker HER

I dag skal vi ha saltkjøtt og stappe til middag.

Da falt vi for fristelsen…. 

Slett ikke så verst.

Er vi heldige så får de vokse en god måned til.

Ja ikke disse da.

Deres timer er talte, for å si det sånn…

Nyt søndagen der du bor.

15 kommentarer
    1. Å – det er koselig med grønnsakshage – og det er absolutt ikke størrelsen det kommer an på! Vi snakker kvalitet..! Kos dere med noe så skikkelig godt på menyen! Klem <3

    2. ojojoj sjå der ja!
      Ikke verst – og nei – det er ikke alltid størrelsen som er om å gjøre 😉

      Heldige dere som har grønt å høste inn 🙂 Jeg skulle nok gjort det jeg også………… får se til neste vår 😀

    3. Koselig å dyrke noe sjøl. Det trenger jo ikke være så veldig omfattende. Husker at blåsten gjorde en del hærverk med drivhuset ditt. Sjøldyrkede nypoteter er bare så godt. Det vekker barndomsminner hos meg!🥔

    4. Så mye godt, og så flotte poteter! 🙂

      Har endelig fått brukt litt tid på å lese meg opp til flere av bloggvennene mine, (har ikke vært noen god venn i sommer), så nå var tiden kommet til deg. Og jeg har lest flere av innleggene dine.

      Selv om jeg ikke har vært inne og kommentert så ofte, så har jeg lest innleggene dine enkelte ganger, og nå flere av dem, og du kan da ikke slutte å blogge kan du skjønner. Du som har så mange fine innlegg, dikt og bilder. Nei, fortsett når du kan og har lyst. Det kommer jeg til å gjøre også 😉

      God fredag og helg! 🙂

      1. Tusen takk for titten 😀 Veldig hyggelig 😀 Jeg må vel henge med ennå en stund. Det er jo ikke bare å komme tilbake om man skulle legge ned bloggen 😀 God helg til deg også 🙂

    5. Det blir da mye godt ut av dette tenker jeg. Koselig med litt eget i hagen. Jeg har ikke sjekket potetene mine enda, men det blir spennende. Ha en fin dag og hils fruen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg