En utfordring på fredagen..

Frodith gir jo seg aldri. Når hun føler at fellesskapet på Blogg.no dabber litt av, så drar hun opp  ett eller annet for å engasjere “oss træginger” – nå har hun satt i gang en sånn “dagsutfordring” – bare klikk og se HER

Jeg valgte meg dette bildet, uten helt å vite hvorfor. 

Jeg så at “Etdiktomdagen”, allerede har valgt sitt bilde og skrevet et fint dikt. Du kan se innom bloggen hennes ved å klikke HER.  Hun er en dyktig fotograf som formidler den vakre naturen på vestlandet sammen med hunden sin Leia. 

Men nå var det meg og det bildet jeg har valgt…. hmmmmm…

Hvor skal de? Hva ligger bak dem i mørkets korridor? 

Nå er de fri. Nå  vandrer de ut i lyset, men hvor?

Litt nølende, forsiktig, side ved side. Men i takt. 

Men ikke for nært! Lengsel må lide. Hva blir sagt? 

Lyset og varmen er nær! Vil hender klemme når de er der?

 

Det var mitt lille bidrag til denne utfordringen 🙂 Lykke til og riktig  God Helg 🙂

 

8 kommentarer

Siste innlegg