Ennå flere gamle bilder…

Her kommer enda en serie med gamle bilder. Også denne gangen uten noen sikkerhet om hvem alle er, eller hvor og i hvilken forbindelse bildene er tatt. Noen fakta er likevel kjent, men det kan sikkert andre fortelle mye bedre. Om du ikke fikk med deg forrige innlegg med gamle bilder, så kan du klikke inn på det HER

Bilde A – Sommerlig og frodig.

Bilde B – Kan dette være i Øvre Saltdal Kirke ? 

Bilde C – Ukjent sted. Beklager noe uklare bilder. Ikke like lett å få gode avfotograferinger. 

Bilde D – Her forklares tydeligvis noe interessant. 

Bilde E – her kommer nok noen bilder som ikke er fra samme turen, men sånn er det bare.

Bilde F – Kunne ligne på “veggpryd” på Gammeldans i sin tid, men det er jeg ganske sikker på at det ikke er. 

Bilde G – Pyntet var de på alle bilder. Her går det i “follaskjørt” og slips på mannen. 

Bilde H – Her er jo ikke tvil om at det er utenfor Polarsirkelsentret. En flott gjeng, hvor jeg ser en del kjente fjes. Men overlater til leserne å diskutere navn og forbindelser.

 

Lykke til 😀 (PS – det kommer nok flere innlegg med slike gamle bilder, bare så dere er advart….)

6 kommentarer
    1. Herlig, artig å se. Jeg liker å se gamle bilder jeg. Skjørt som de har er moderne nå. Slipsa husker jeg. Små korte. Og bukseseler da. Det var fast hos min bestefar.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg