Et grønt Spetakkel..

Her braker det løs igjen! For å forklare overskrifta, så fant jeg ut på Google at “et spetakkel”  betyr “Et underlig syn eller framtoning..”. Om du ikke skjønner bakgrunnen for sånne blogginnlegg, så klikk deg inn og les HER. Frodith nøyer seg ikke med et par fremføringer på Catwalk’en! Neida, her skal man til pers hele 6 ganger…. 

Dag 1 – Blå/turkis, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 2 – Rød, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 3 – Gul, ferdig, det kan du lese om du klikker HER

Dag 4 – Grønn

Dag 5 – Rosa

Dag 6 – Orange

Ser jeg ikke eksepsjonelt komfortabel ut ? Liksom lett henslengt i lånte fjær? Jeg hadde jo store problemer med å få kneppet igjen jakka! Ikke bare på grunn av magen, men en idiot hadde jo sydd knappene i på feil side!!

Nå da? De grønne puter, planter og gardiner var der før denne sofa catwalk seansen begynte. Her sitter jeg faktisk på min faste plass når jeg holder på med PC og blogg og sånt.

Da takker jeg for meg denne gang, og begynner å anta en mer Rosa kulør. Ha en riktig god fredag!

17 kommentarer

Siste innlegg