Første Pinsedag, 31 mai 2020. Masse snø,,,,

Nå er vi på hjemvei etter turen vår på første pinsedag.

Det er bare timer til kalenderen snur om til 1 juni 2020.

Du kan se mer sommerlige innlegg fra denne turen.

Bare klikk HER og/eller HER

Vi måtte stoppe ved innkjørselen til Geitsetra.

Ikke langt fra kommunegrensa til Saltdal.

Det var ikke mange geitene å se. 

Men SNØ var det. 

Jeg måtte se meg i speilet for å sjekke hvor vi kom fra.

Følelsene av vår og sommer druknet i snøskavlene her. 

Sola skinner og gjør iherdige forsøk på å tine snøen.

Det får du se  i “Eventyret om Bekkene Bruse”.

Kanskje jeg legger det ut i dag. 

Et overblikk i bilde.

Vil du heller se film, så klikker du i pila i bildet over.

Klarer dere å forestille dere hvordan det HAR vært ?

Før snøsmeltinga startet ?

Et blikk i speilet når jeg rygger ut fra “SnøKanalen”. 

Ikke lett å ha full oversikt her. 

Men det tiner,,,,, 

Nå er vi straks hjemme.

Bare en liten stopp for å filme nedre del av dalen vår.

Kikk ovenfor om du vil ta en titt.

 

Tusen takk for følget.

10 kommentarer
    1. Jeg er jammen glad jeg bor sørpå 😀 Hadde ikke orket snø NÅ altså.. Men du er vel vant, på en annen måte. Håper det smelter i en fei 🙂

      1. Ikke hvert år det er like mye 🙂 Vi vil jo helst det skal tine litt kontrollert i fjella. Men tror vi unngår noen stor flom i alle fall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg