Frodith i fager, siste dagen er Orange….

Utfordringen i farger fortsetter.

Klikk på Frodith så finner du fort ut hva det går ut på.

 

Klikk om du vil lese det Blå

Klikk om du vil lese det Grønne

Klikk om du vil lese det Gule

Klikk om du vil lese den Røde

Klikk om du vil lese den Turkise

Klikk om du vil lese den Lilla

Klikk om du vil lese Burgunder

Orange

Klikk om du vil lese den rosa Rosa 

 

Da var det siste dagen i denne utfordringen til Frodith.

Jeg avslutter med den orange.

Siden det er enorme snøskavler ute, så får jeg holde meg til “floraen” innendørs. 

Det siste jeg så til busker og blomster sin prakt utendørs, var disse!

Men det bekymrer meg ikke.

Jeg er faktisk mer bekymret om det skal slå til med noen frostnetter i sør.

Men jeg håper vi får normale forhold i verden, før lønna begynner å slippe slike blad på bakken igjen.

Vi får tenne lys, for hverandre og for alle.

 

Ha en riktig god søndag. 

 

Da takker jeg Frodith for å sette i gang dette, alltid en fornøyelse å hive seg på de utfordringene.

10 kommentarer

Siste innlegg