Gamle minner i gamle bilder…

Dette begynner å bli en slags “føljetong”, men jeg håper noen finner sine minner og gleder i det. Det virker i alle fall slik på responsen. Som vanlig så skriver jeg ikke så mye tekst under hvert bilde, det håper jeg at dere bidrar med. Jeg har også laget linker til de andre innleggene i denne føljetongen. Den finner du HER

Bilde 1. Dette er tatt utenfor til oss. Jeg aner ikke hvilken anledning, siden jeg ikke er med på bildet. Men her er i alle fall flere familier representert. 

Bilde 2. Her er min kjære svigermor i midten.

Bilde 3. Noe dårlig avfotografering av enkelte bilder, man har det litt for travelt enkelte ganger…..

Bilde 4. 

Bilde 5. Dette vekker kanskje noen minner rundt om….

Bilde 6. Her er min kjære svigermor til høyre.

Bilde 7. Neppe bærplukking på gang her. 

Bilde 8.

Bilde 9 – og siste bilde denne gang. En sommerkledd og flott gjeng ute på tur. 

12 kommentarer

Siste innlegg