I farta… med Pølla mellom beina….

Det aller meste kommer inn i en rutine, uansett.

Jeg prøver å ikke være for ensporet i mine blogginnlegg, her fra Nordtun Helserehab.

Uansett så fortsetter jeg min fortelling fra oppholdet.

 Har du ikke fått med deg de andre innleggene, så klikk HER.

 

Et sånt helse rehabiliterings opplegg som dette består jo av mange beskjeder.

Men det hender jo at man stusser litt.

Som når man blir bedt om “å ta mølla mellom beina…”

Og jogge og bruke armene aktivt.

Men nå skal jeg berolige leserne.

Dette er “Pølla”, omkranset av noen små ender.

De små endene, har vi ennå ikke fått noen instruksjoner om.

Jeg er så glad for at jeg var så heldig at jeg fikk bli med i ei basseng gruppe.

Det kjennes i hele skrotten at det gjør godt.

Siden det er klare begrensninger på antallet i hver gruppe,

så er det rift om plassene. 

Vi får en god del instruksjoner om “Pølle øvelser”.

I tillegg står det mange øvelser på veggen.

Det gjelder å være strukturert og utnytte tida best mulig.

Da jeg våknet første morgenen, etter første økta i bassenget –

trodde jeg magen skulle revne.

Da har det skjedd noe positivt.

Selv om det ikke kjentes sånn ut, der og da.

Vi er heldige som har vår bassengøkt sist på dagen!

Da får vi dusjet av oss alle spor etter morgenens trenings økt i treningshallen.

Når vi er bare fire, to menn og to damer, er det god plass til det meste. 

Hele bassenganlegget er nylig renovert.

Det er ikke så voldsomt stort, men stort nok i evigheter.

Så er det delt i tre høydenivåer på langs, med 185 cm på det dypeste.

Her har vi ikke trukket av “dekket” ennå. 

Her må gubben forevige den våte badeshortsen.

Det er forskjellig som fotograferes!

Men nå hadde vi skilt lag i dette øyeblikket.

Jeg og badeshortsen, altså.

Nå brenner det et lys for oppholdet mitt her.

Dagene går fort.

Ennå er det helga og et par dager til.

Takk for følget.

Pølla ble ryddet på plass før vi forlot bassenget.

Sådetså. 

8 kommentarer
    1. Jaa, hvem vil ikke det , – ha pølla mellom beina 😂😅. Kos deg de siste dagene og kos deg med grilling i kveld 👍🤗.

    2. Herlig, liker disse fantastiske beskrivelsene dine. De er skrevet med innsikt og artig vri. Var nok skikkelig trim for magemusklene dette. Hatt det slikt noen ganger i sommer jeg også, de dagene jeg har svømt mye. Bra trening i vann. Bra du kom i denne gruppa! Kos deg videre og nyt oppholdet. Klem herfra øya! 🙂

    3. den pølla har jeg også stiftet bekjentskap med :=) veldig god treningspartner ,har du vært på rehab i 14 dager snart ? ja tiden går fort og jeg er sikker på att du har likt oppholde selv om dagene er fylte med trening

      1. Ja det har du sikkert,, fungerer utrolig godt 😀 Ja det nærmer seg slutten, men sånn er det med det aller meste 😀 Det har vært to veldig flotte uker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg