Med lek og moro for store og små….

Jeg er slett ikke sikker på hvor mange innlegg jeg har laget fra Øyra. 

Et par av de kan du se

HER  (fra åpninga av Tufteparken)

eller

HER ( en årstids kavalkade fra Øyra)

Vi måtte selvfølgelig ta med vårt herlige besøk….

Barnebarn og oldebarn.

Her er vårt første oldebarn.

Montro hva han tenker på…

Kanskje skolestart om noen få dager… (idag når dette skrives).

Her gir samboer fart til barnebarn og oldebarn. 

Madammen ordner til og passer minstemann.

I bakgrunnen er Storfloget alltid til stede.

Uansett. 

Hva man har i skuffer og skap.

Hoppetauet måtte prøves.

Jeg fant fort ut at noe har skjedd med skrotten de siste årene.

“Spretten var en smule fraværende”.

Men her er det en som får sving på tauet…. 

En, to, tre…..

…og hopp….

Her er det full spredning i Tufteparken.

Marco er litt i villrede… 

“Se på Morten, mamma….. ”

Jeg må bare innrømme at det “klødde” litt i lysten til å prøve.

Men åpenbaringen med hoppetauet var ennå merkbar…. 

Vi prøvde frisbee og badminton også.

Her er det sentrumsnære muligheter mange kan misunne oss…

Jeg vandret litt rundt og tok noen nærbilder også.

Om du ikke leste/så det i går, så finner du det HER

12 kommentarer

Siste innlegg