Ord finner make – 3

Jada, det gjelder utfordringen til Frodith, som du kan lese HER

“Elsker, elsker ikke…”

Husker du den?

Når vi “Rev” av kronbladene, ett for ett.

Det var nå helst på Prestekrager. 

Dag 1: VÆR kan du lese HERDag 2: ROT kan du lese HER

Her har de “Revet ” seilene og gjør klart til bryllups seremoni.

I vakre Tønsberg.

Et bryllup jeg var i faktisk.

Dette er nok et mer søkt “Rev”.

At noen har “Røsket” ut denne fjæra.

Men den ser litt forpjusket og “Revnet” ut.

Ikke sant?

Et “Rev” i vakre Lofoten.

Sånne skal man være forsiktig med.

De kan fort “Rive” hull i båten din.

Det kan være litt stusselig å strande på et øde “Rev”.

Dette lille bygget “Rev” jeg i fjor.

Jeg brukte et annet bilde her under ROT.

Når man “River” blir det rot og da må man rydde rasket bort etter raseringa. 

Aha, den lille rakker’n. Han “River” og sliter i et eller annet! 

JA, du er oppdaget!

Jeg så nemlig at du “Rev” i stykker alt sammen.

Og det “River” i nesa av tisselukt også.

Her må det ryddes, igjen!

NEI, ikke “Riv” av meg sokkelesten!

Slutt med det der…..

Jaggu klarte han det.

Han “Rev” av meg sokkelesten.

Og jeg som ikke har “Revet” av,,

ehhh.. Klippet neglene….

Jaha, da har jeg (Sk)Revet Rev’et ferdig!

12 kommentarer

Siste innlegg