Rett inn i tåka med Sølvguttene…

I går kjørte vi oss en tur for å promotere Sølvguttene sitt besøk i Salten til høsten. Da kjørte vi bokstavelig talt, rett inn i tåka.

Med baksetet fullt av plakater…..

Heldigvis så lettet det litt i enkelte områder. Det var en del turisttrafikk, særlig tyskere som var i farta over denne veien. Det er faktisk ganske vanlig. Men det var andre “veifarende” i et betydelig større antall.

Det kan faktisk være litt skummelt med dårlig sikt. Så det er best å tilpasse farta. 

Her kom andre avdeling marsjerende. Da valgte jeg å stoppe, så det ikke ble uorden i geleddene.

Men de var ganske så disiplinerte! De ofret oss ikke et blikk en gang. Makan til overlegne veifarende. 

Det har jo vært en enorm snøsmelting siste dager. Stoppet ved et veiskille og tok et bilde. Men dette er jo bare for en miniatyr og regne i forhold til elva ned gjennom dalen vår. Dessverre så rakk jeg ikke ta bilder av alle veifarende. Av og til så går det for fort for seg.

Du kan lese mer om Prosjekt Sølvguttene ved å klikke HER

Men jeg kan ramse opp, hva vi så rett ved bilen: Hester, geiter, rein og hare. Ikke verst i skoddehavet på en pinseaften tur. Men jeg er ganske sikker på at ingen av de kommer på konsertene Saltdal Mannskor skal ha med Sølvgutten i oktober. 

2 kommentarer
    1. Herlige bilder, orden i rekkene her ja. Flinke var dem, vel håper det ikke blir servering av Fårikål da. Til høsten mener jeg…På DEN store dagen…

      1. Ler… jeg har jo skrevet noen innlegg om akkurat det 🙂 Både fårikål og fåreruller, og lamme fødsler. Men ikke alle sarte sjeler som setter pris på å få rede på hvor maten kommer fra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg