Rødmende galskap

Det kan muligens høres voldsomt ut, “Rødmende galskap”. Men når en gammel gubbe får med seg madammen sin på jakt etter fargerike antrekk i klesskapene i huset, for han skal på Catwalk’en – da kan man begynne å lure. Antrekk i farger som aldri har snerta innom hans klesskap en gang. 

Dag 1 – Blå/turkis, ferdig – det kan du lese om du klikker HER

Dag 2 – Rød

Dag 3 – Gul, ferdig – det kan du lese om du klikker HER

Dag 4 – Grønn

Dag 5 – Rosa

Dag 6 – Orange

Hvem som har fått meg ut på galskapens ville veier, er ingen ringere enn Frodith, poserende her på sin gule dag. Hva det hele går ut på kan du lese om du klikker HER.

MItt gule og blå bidrag, fant jeg i bildearkivet. Men fra nå blir det helt ferske bilder.  Og her kommer det RØDE bidraget……….

Jaggu ikke rart at jeg måtte ha med meg redningsvest når jeg sneik meg ut på terrassen midt på lyse dagen. Men min kjære som fotograf 😀 Gudbedre, sier jeg bare….. 

Jeg dristet meg til et Kongelig vink, bare sånn i tilfelle jeg blir blokkert på alle sosiale media 😀 man vet jo aldri…  Om ikke, så blir ikke de neste bidragene mine det spøtt bedre 😀 Just warning…. 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg