Rundtur i Salten, med Sølvguttene

Rundt på tur i egen og nabokommuner. Det er jo koselig, særlig når budskapet er hyggelig. Følte meg nesten som en emissær, men med et skriftlig budskap. Første stopp var i Beiarn, som du kan lese om HER.

Måtte rydde litt plass på oppslagstavla.

Men det var veldig greit å komme til på Coop Prix på Storjord i Beiarn. Så nå dere ta godt vare på plakaten 😀

Neste stopp var i Misvær. Er du ikke kjent der heller, så kan du lese litt HER. Wikipedia er god å ha 😀 Her fikk vi plass på oppslagstavla utenfor Coop Marked

Fant jo også en oppslagstavle utenfor Servicetorget også. Der var jo prestekontoret også. Dessverre blir det ikke konsert i Misvær kirke, men barne/ungdomskoret herfra skal være med. 

Men i Skjerstad Kirke blir det konsert. Derfor måtte vi innom lokalbutikken der også. Skjerstad og området rundt her, har mye historie å by på. Klikk og les HER. Du kan forresten lese mer om alle konsertstedene og annet, ved å klikke HER.

Men vi var ikke ferdig med det. Saltstraumområdet er jo sentralt i prosjektets opplevelsesdel. Så vi måtte innom butikken der også.

Jeg er bare nødt til å vise hva Saltstraumen har å by på. Det må da bli en opplevelse for Sølvguttene.

Men vi må jo ikke glemme vår egen kommune. Først innom Røklandssentret, som ligger kloss ved E6.

Deretter Nordnes sentret, som du kan lese mer om HER. Vi var også innom sentret på Storjord. Men der fikk vi klar beskjed via telefonen, at plakaten ville bli revet ned umiddelbart. Da så jeg ingen hensikt i å henge den opp. 

#beiarnkommune #misvær #saltstraumen #røklandssentret #nordneskroa

6 kommentarer
    1. Det er jo absolutt kjekkest når man kan få lov til å henge opp plakater uten ekstra kostnad og sure miner 🙂 Jeg synes også det er kjekt å studere sånne oppslagstavler når jeg går i butikken. Man kan finne interessante ting der.
      Og så ble jo dette en liten omvisning også, og det er jo ikke dumt.
      Lykke til med prosjektet 🙂

    2. Så flinke dere har vært, hengt opp plakater og markedsført. Lange avstander og mye kjøring tenker jeg. Jeg hadde en kjæreste da jeg var russ. Han het Storjord og var fra Beiarn. Ikke han da, men faren hans Egil. Egil er død for lengst og sønnen er også død. Så det navnet og stedet kan jeg 🙂 Tror de arvet en tomt der oppe, mer vet jeg ikke. For han jeg var kjæreste (sønn til Egil)med er død. Vi hadde kontakt på face helt til han døde, 5 – 6 år siden.

      1. Akkurat. Ja verden er ikke så stor som man kan tro 🙂 Mange skjebner. Jeg kjenner jo ikke så veldig mange i Beiarn, men er vel ikke mer enn en knapp times kjøring her i fra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg