Skal du på sykehuset…. ?

… Nordlandssykehuset i Bodø.

Da bør du beregne god tid.

Her har jeg tatt en spansk en…

Jeg har fått sluppet av madammen.

Og lurt meg til en noe tvilsom parkering… 

Titter  meg rundt for å forsikre meg at jeg står rimelig trygt.

Her er det lett å bli sperret både inne og ute…

Rett etter Fauske var det manuell dirigering.

Men da fikk jeg tatt et par bilder… 

Slett ikke et ille motiv 🙂

Det har ikke vært uvant med syn som dette i Bodø de siste årene.

Men det er sjelden jeg ser at de havner rett på fjellgrunn.

Dette var nå en av grunnene til at jeg rygget tett inntil sperringa.

Jeg var ikke alene.

Man kan vel gjemme seg bak: “I nødens stund”…

Det var ikke så mye enklere å komme til i andre enden.

Stakkars de som bor rundt her…

Når det bores og sprenges i grunnfjellet…

Det har jo vært et anleggsområde i og rundt sykehuset i mange år.

Du kan lese et par innlegg HER og/eller HER

Men de kan jo trøste seg med vakre solnedganger…

Enn så lenge.

14 kommentarer
    1. Ja her var det mye byggevirksomhet..og ikke enkelt å parkere.. Da mamma og pappa lå på sykehus ble det mange besøk dit.. fant ei gate i nærheten der jeg stort sett fikk plass.. God helg og klem fra meg i Mjøndalen <3

      1. Lurt å gjøre seg kjent på den måten. Her på vårt lille sted er det gratis å parkere over alt. Vi har jo hatt hancicap bevis, men hun ville ikke at vi skulle fornye det. Men det gikk bra denne gangen. Klem fra nord <3

    2. Hmmm – noen ganger tar sånn anleggsvirksomhet helt av! Men du fikk morsomme bilder – og lekre bilder – selvom! Her i Larvik graver de nå ca overalt, og man kommer omtrent ikke fram noe sted… kjedelig! Sentrum er om mulig enda mer øde enn vanlig…. hihi…. klem <3

    3. Fine bilder av naturen da..men graving og mas rundt et sykehus er jo ikke greit. Parkering må være greit synes jeg! Og enkelt. Og fjell og sprenging…Ja, da rister det godt i sykehuskøene….Klem..

      1. Ja du verden. har vært en lang prosess det der. Og jeg slipper jo ikke inn der, når jeg bare er sjåfør. Men like greit.. da satt jeg i bilen og filosoferte :DKlem

    4. Stengte veier her i Bodø er det nok av. Enten for graving eller for å lage parker og gangveier.

      Vet ikke hvor mange ganger jeg har kjørt meg fast og måttet slalomkjøre for å komme meg fri.

    5. Ja i disse dager må man beregne god tid uansett HVOR man skal egentlig…. timeavtaler over alt.. og slik må det jo bare være…

      Når det sprenges og graves og store maskiner kjører rundt, er det litt mye styr og rot… men det blir forhåpentligvis bra til slutt 🙂
      Bodø var en fin by å rusle i 🙂

      God søndag!

      klem

      1. Ja de har holdt på i noen år. Sykehuset har vært en lang prosess. Det innrømmes vel bak lukkede dører at det hadde vært bedre å bygge helt nytt.. men blir bra til slutt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg