Strevsomt Vinterland.

Nå flasker det seg til i Frodith sin utfordring i vinterlandet, klikk HER for å se inn til henne.  Nå er det bare tre situasjoner igjen å tolke.  Så idag blir det “Strevsom vinter”.

Dette kan virke som moro, men når det blir ofte og drittkaldt så henger man ikke etter fresen med et glis om kjeften 😀 Lua jeg har på meg har jeg faktisk fått i premie i en konkurranse av nettopp Frodith. Det kan du lese ved å klikke HER

Siden det er mye mer “fræs” i fresen enn i meg, så får dere et nærbilde av den 😀

  1. 1 Vinterklær
  2. 2 Frost
  3. 3 Isdans
  4. 4 Snø
  5. 5 Vintermoro
  6. 6 Vinterlandskap
  7. 7 Strevsom vinter

Her er alle syv utfordringene i Frodith’s Vinterland. De som er markert er jeg ferdig med. Klikk på den eller de du vil,  så kommer du direkte til innleggene.

Ha en nydelig tirsdag hvor du enn befinner deg 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg