Ut på jakt …

Jeg verken er eller kommer til å bli vegetarianer. Jeg har heller aldri vært jeger, eller kommer til å bli det noen gang.  Sånn har det bare blitt.  Men jakte gjør jeg…

Med kamera 😀 Se nå bare på dette praktekemplaret jeg fanget i linsa! Noen bruker solbriller til “å skjule” seg… 😀 Men det er vel ikke noen aldersgrense for å leke seg? Eller hva ?

Man står jo på egne bein, selv om man er en skygge av seg selv. Litt rart det det der, at jo eldre man blir jo fortere går tida. 

I går havna jeg på elgjakt. Denne her ble jo ikke akkurat jublende glad over å se meg.

Så jeg måtte prøve meg på den “Råsa”. Men det ble jo ikke veldig mye mer vellykket.. Sure elger altså 😛 😀 Skulle nesten tro de ble skuffet når de ikke så noe gevær 😀

Se på disse da! Hælledussen! Jeg hadde blitt passifist tvert om jeg hadde støtt på disse med gevær i henda. 

Det ble slett ikke bedre, når jeg fant “den Råsa” av denne sorten! “Smelt…”

Jeg måtte jaggu ta en titt til inn i brillene, for å finne “balansen” igjen!

Sånn, da var det greit å feste blikket litt på blomster og fugler. Tanken på vår dukket opp i det vakre solskinnet ute.

Her er et bilde fra i går som viser det. Du finner enda flere bilder fra vakra Øyra her på stedet, ved å klikke HER.

 

Nå har jeg hatt det litt artig, så da kan jeg ønske deg en vakker søndag 🙂 

7 kommentarer

Siste innlegg